Bol bol oksijen soluduk, bu bölgede ilk defa avlandık. Avlandık ama balıkları çözemedik. Harika bir manzara ve derin sular bize çok iyi geldi. Mutlaka tekrar aynı yerde buluşuruz.. Destekleriniz için teşekkür eder İyi seyirler dilerim, Lütfen abone olmayı unutmayın...
#Balıksezonu #balıkavı #turna