Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
REUSACHTIGE SNOEKEN DIE LEVEN IN IRRIGATIEKANALEN!!
21.869 weergaven3 jaar geleden21.869 weergaven28 mrt 2023
Beste vrienden;
Deze beelden heb ik 1 dag voor de verwoestende aardbeving die ons allemaal diep heeft geraakt opgenomen in de omgeving van Rotterdam/Nederland... Heel veel sterkte aan ons hele land, nogmaals... Iedereen die steun heeft betuigd en te hulp is geschoten, omhels ik van harte...
Bijna het hele Nederlandse grondgebied is omgeven door landbouwgrond en irrigatiekanalen. Volgens informatie die ik heb gekregen spelen snoeken een belangrijke rol in deze kanalen om muizen bij de gewassen vandaan te houden. In de zomermaanden denk ik dat oppervlaktelokaas zoals muzenimitaties e.d. effectiever zullen zijn. Dat moet je zeker proberen...
Ik begon te vissen puur om te ontspannen, maar uiteindelijk vond ik mezelf uitgeput terug van al het lopen. Dode sardine als aas zorgde wederom voor de spannendste momenten van de dag...
Abonneer je alsjeblieft om me te steunen. Tot de volgende keer...
Met vriendelijke groet...